Ceza Sohbet



Sohbete Katılmak için Boşluğa nickinizi yazıp giriş yapınız

18 Nisan 2014 Cuma

Ahmet Kaya-Nerden Bileceksiniz-Sözleri

ustum basim toz icinde
onum arkam pus icinde
sakallarim pas icinde
siz benim nasil yandigimi ,nerden bileceksiniz
bir fidandim devrildim
firtinaydim duruldum
yoruldum cok yoruldum
siz benim neler cektigimi ,nerden bileceksiniz
tas duvarlar yikip geldim
demirleri sokup geldim
hayatimi yikip geldim
siz benim neden kactigimi , nerden bileceksiniz
gokte yildiz soner simdi
annem beni arar simdi
sevdigim var, kanar simdi
siz benim niye ictigimi,nerden bileceksiniz
bir pinardim kan oldum
yol kenari han oldum
yanildim ah ziyan oldum
siz benim neden sustugumu,nerden bileceksiniz
ben ardimda yas biraktim
aglayan bir es biraktim
sol yanimi bos biraktim hey
siz benim kime kustugumu ,nerden bileceksiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazamıyorsanız bilgi aşağıda.

- Eğer google üyesi değilseniz.

Adı/Url seçeneğini seçiniz.
- Adı/Url seçeneğini girdikten sonra yorumunuzu yapabilirsiniz.