Ceza Sohbet



Sohbete Katılmak için Boşluğa nickinizi yazıp giriş yapınız

30 Nisan 2014 Çarşamba

Sevgiliye Güzel Sözler,Sevgiliye Sözler,Sevgiliye Sitem

Sevgiliye Sözler
Yine sensizim ve yine bomboş bir geceye giriyorum.Aklım sağır,kalbim suskun...
Gözlerim bir deniz kenarını arıyor karşı köyün ışıklarında.Bir yudum kahve,çokça kahkaha ve sıcacık bir bakış,eriten buz kitlesini ruhumun.Benim evim ,senin kalbinin olduğu yerdir gülüm...

Bu gece bir gözyaşımedeniyeti kuruyorum.Karşı durdukça büyüyen, devleşen ve bütün engellemelere rağmen benide yutmaya hazırlanan bir medeniyet.ama dörtnala giden bir atlı gibi sökün ediyor yaşları;dizgin ne fayda?

Bana büyük bir şaka yap gülüm!Kaldır gecenin lacivert perdesini gülümseyen gözlerinle.Yarına çıkart beni ne olur...

Hüzün yakışmıyor bu aşka gülüm...Hüzün yakışmıyor ama:Gece ,sen yoksun ve ben burdayım...

Şimdi burada...Ben burada kırılgan bir mıh gibi duruyorum.Vuruyorum kendimi sensizliğe.Sensizlik batmıyor canıma,yalnızca acıtıyor beni...

Hasret okunun vurduğu onulmaz yaranın daha da azdığını bilmiyor musun?Bilmiyor musun,büyüyor hasret yumağı?Çekilen çileler,sonsuz ıstırap denizinden damıtılmış med-cezir değil midir zaten?

Ah sevda bahçemin tutsak çiçeği...Ben seni oraya hapsettim.Seni hapsettim,kırık bir aşk şarkısı eşliğinde.Hüzne buladım seni.Deniz meltemlerini okşayan saçlarını hapsettim kalbimin kıvrımlarına.Ordasın artık.Oradasın ve ne kadar olman gerekiyorsa...

Bırakma beni gülüm!Sitemlere yatırma bu soylu sevdayı.Ona hüzün elbiseleri giydirme.Biliyorsun, bu kalp sen diye çırpınır, sen diye yatırır kendini ümit sokaklarına...

Telefon tellerine dolanan sesini istiyorum.Ssini,sesinin rengini,kokusunu,nefesini...Bu ,bahçeye dönmüş ruhuma hoş geldin.Hoşgeldin...Bebek yüzlü baharıma hoş geldin...

Bu akşam sitemlere yatiriyorum bedenimi.Her yanım ,göz göz sensizlik çıbanı.Yarı sağır ,yarı kör,yarı kolsuz ,yarı bacaksız,ve belkide tamamen dilsiz...Öylece bakıyorum gecenin bilmem kaçıncı yarısının , hangi saatine...Ah,sen şimdi...

Beni uzaklarda farzet gülüm.Henüz çiğ düşmemiş akşam saatlerinin arefesinde ,elinde kırık bir fincan ve boş gözlerle ,sonsuz/sorunsuz bir yarında gör beni.Gülümseyen gözlerimle sana ,aşk ile ve yine "seni seviyorum,seni seviyorum ,seni seviyorum" diye fısıldarken ,günah pelerinli saatler boyunca bekleyen bir mezcup olarak bil beni...

Konuş benimle ...Aşkın bütün halleriyle konuş.Beynimdeki kan pıhtılaşana kadar,keşkehanlar ruhuma acı verene kadar...Hasret,damarlarımdaki kanı emene kadar,hoşgörü ormanlarım kuruyuncaya kadar...

Şimdi ne çok isterdim elinin sıcaklığını.Yüzüne dokunmayı.Sahi,yüzüne dokununca çoğalıyor gülüşlerin.Gülüşlerin ,acının önünde kumdan kalelere dönüyor.Üflesem,ardında masum ve mahzun bir yürek tepeciği görünecek...

Gün dönüyor gülüm,farkında mısın?Sabaha aç gözlerini ve beni gör.Senden isteyebileceğim sadece bu,bunu da esirgeme benden ...

Yağmurlu bir sabaha uyanmak.Şehir ,işte şehir gülüm.Bütün çatılarında sen bulutu dolaşan.Sırlı ve ulvi bir geceden çıkmış savaşçı gibiyim şimdi.Bu tenhalık ve sessizlik ürkütüyor beni.Çünkü kulaklarımda çınlıyor sesin.Sesin ki ,sesinleşekilleniyor yoklul içinde varlık,varlık içinde yokluk...

Gözlerine üfleyen uyku perisini cebime hapsettim.Çünkü bana verdiğin en iyi hediyelerden biri o.Onunla şarkılar fısıldamak istiyorum kulağına.Benim kurtarıcım bu uyku perisi...

İyiki varsın güzelim...İyiki varsın ve varolmanın anlamı seninle bütünlendi.Hasrete tutsak,hasrete ketum yüreğimde aşk şarkıları fısıldatan kudretinle iyiki varsın...

Seni ah seni...Çıkmaz sokaklara hapsettiğim gülüşünü,dağlara savurduğum gülüşünü,duvarları boyadığım gülüşünü,derbeder ruhlara nakşettiğim gülüşünü,bileğime morfinlerle damıttığım gülüşünü,çiçeklerle yarıştırdığım gülüşünü,amber kokulu gülüşünü..Ve seni...Beni kör kuyulardan ,sonsuz dehlizlerden çıkaran seni seviyorum!

Geceleri uyuyamıyorum.Uykumun bu rüyayı bölmesinden korkuyorum.Düşlerimin sensiz kalacağından,kabusların çevrelediği hayatımın etmediğimiz bir usturayla geceyi doğramasından korkuyorum...

Seni sevmenin ,dünyayı sevmek;seni görmenin ,dünyayı görmek olduğunu biliyor musun?Olmadığın,sesinin çıkmadığı her an geceden koparılmış bir parça sanki.Sanki o an veya o anlar,sarayı talan edilmiş padişahların çaresizliğini haykırıyor yüzüme...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazamıyorsanız bilgi aşağıda.

- Eğer google üyesi değilseniz.

Adı/Url seçeneğini seçiniz.
- Adı/Url seçeneğini girdikten sonra yorumunuzu yapabilirsiniz.