Ceza Sohbet



Sohbete Katılmak için Boşluğa nickinizi yazıp giriş yapınız

22 Mart 2014 Cumartesi

Beni Yak Bahadır Tatlıöz Sözleriyle Ceki Chat

Beni Yak Bahadır Tatlıöz Sözleriyle

Beni Yak Bahadır Tatlıöz Sözleriyle
Beni Yak Bahadır Tatlıöz Sözleriyle



Şarkı Sözleri
Bir Tek Sen Ağlarsın Ardımdan
Annemden Sonra Ardımdan
Bir Tek Sen Ağlarsın

En Çok Sen Seversin Canımdan
Kendimden Bile
Yeri Gelir Sakınırda Saklarsın

Hırçınlığım Sana Değil
Kızgınlığım Kendime
Alışkın Değilim
Ne Sevmeye Nede Sevilmeye

İstanbul`un Kokusu Gibi
Sinmişsin Üstüme
Benim Derdim İçimdeki Kendimle


Beni Al Ateşe At Canım Yanmaz
Yeterki Sen Yak yenisarkisozu.net
Bu Nasıl Bi Hal Bana Sorma

Beni Al Yanına Kat
Bu Can Teslim Sana
Bak Hazırım Bir Ömür Yanmaya




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazamıyorsanız bilgi aşağıda.

- Eğer google üyesi değilseniz.

Adı/Url seçeneğini seçiniz.
- Adı/Url seçeneğini girdikten sonra yorumunuzu yapabilirsiniz.