Ceza Sohbet



Sohbete Katılmak için Boşluğa nickinizi yazıp giriş yapınız

23 Mart 2014 Pazar

İbrahim Tatlısesin Twitterin Kapatılmasına Tepkisi Ceki Chat

İbrahim Tatlısesin Twitterin Kapatılmasına Tepkisi

İbrahim Tatlısesin Twitterin Kapatılmasına Tepkisi


Twitter'a erişimin engellenmesi İbrahim Tatlıses'i üzmedi. Sosyal medyayı en fazla kullanan ünlü isimlerden biri olan ünlü sanatçı, yasağı yine Twitter sayfasından savundu:kapatılması beni üzmedi. Hem hakaret et hem de bu hesap benim değil de. Yok ya özgürce belden aşağı sonra çamura yat, ne güzel ya.Haber özürlüğünü anladık da bana belden aşağı vuracak ve ben hiçbir şey yapamayacağım bu nasıl bir özgürlük mahkemeye gidiyorsun ben yazmadım.Delikanlı adam ben yazdım inkar etmiyorum der, der de nasıl diyecek twitter çıkalı sanal alem kabadayıları da çoğaldı.
CekiChat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazamıyorsanız bilgi aşağıda.

- Eğer google üyesi değilseniz.

Adı/Url seçeneğini seçiniz.
- Adı/Url seçeneğini girdikten sonra yorumunuzu yapabilirsiniz.