Ceza Sohbet



Sohbete Katılmak için Boşluğa nickinizi yazıp giriş yapınız

23 Mart 2014 Pazar

Lady Gaga , GUY , An ARTPOP 2014 Çevirisi,CekiChat

Lady Gaga , GUY , An ARTPOP 2014 


Lady Gaga , GUY , An ARTPOP 2014 Çevirisi
Lady Gaga , GUY , An ARTPOP 2014 Çevirisi







G.U.Y. Sözler
Greetings, Himeros
God of se*ual desire
Son of Aphrodite
Lay back and feast as this audio guides you through new and exciting positions
I wanna be the girl under you
I wanna be your G.U.Y.
Yeah, I wanna be the grave and earth you
Our sexes tell us no lies
I’m gonna wear the tie, want the power to leave you
I’m aiming for full control of this love
(Of this love)
Touch me, touch me
Don’t be sweet
Love me, love me
Please, retweet
Let me be the girl under you that makes you cry
I wanna be that GUY
(G.U.Y.)
I wanna be that GUY
(G.U.Y.)
I wanna be that GUY
(G.U.Y.)
The girl under you, guy
I’m gonna say the word and own you
You’ll be my G.I.R.L.
Got our romance and loves to hold you
Know you’ll wear my make-up well
I’m gonna wear the tie, want the power to leave you
I’m aiming for full control of this love
(Of this love)
Touch me, touch me
Don’t be sweet
Love me, love me
Please, retweet
Let me be the girl under you that makes you cry
I wanna be that GUY
(G.U.Y.)
I wanna be that GUY
(G.U.Y.)
I wanna be that GUY
(G.U.Y.)
The girl under you, guy
I don’t need to be on top
To know I’m wanted ‘cause I’m strong enough to know the truth
I just want it to be hot
Because I’m blessed when I’m in love and I’m in love with you
Touch me, touch me
(Mount your goddess)
Touch me, touch me
(A summer moon comes into full phase)
Get on top of me
(And Mars' warm spirit rams into the atmosphere)
Touch me, touch me
Don’t be shy
I’m in charge like a G.U.Y.
I’ll lay down face up this time
Under you like a G.U.Y.
I wanna be that GUY
(G.U.Y.)
I wanna be that GUY
(G.U.Y.)
I wanna be that GUY
(G.U.Y.)
The girl under you, guy
I wanna be that GUY
(G.U.Y.)
I’ll wrap you right up, GUY
(G.U.Y.)
I’ll lie down face up, GUY
(G.U.Y.)
The girl under you, guy
Achtzehn
Sechzehn
Fourteen
Vierzehn
Drei
Eins
Nein, Zedd!
Nein, Zedd!
Nein, Zedd!
Nein, Zedd!

G.U.Y. Çevirisi

Tebrikler, Himeros
Cinsel İstek Tanrısı
Afrodit'in oğlu
Geri çekil ve bu sesin seni yeni ve heyecan verici pozisyonlara yönlendirmesiyle tadını çıkar
Altındaki kız olmak istiyorum
G.U.Y.*'ın olmak istiyorum
Evet, mezarın ve toprağın olmak istiyorum
Sekslerimiz bize yalan söylemez
Kravatı takacağım, senden ayrılmaya güç istiyorum
Bu aşkın tüm kontolünü hedefliyorum
(Bu aşkın)
Dokun bana, dokun bana,
Nazik olma
Sev beni, sev beni,
Lütfen, retweet yap
Seni ağlatan, altındaki kız olmama izin ver
O GUY** olmak istiyorum
(G.U.Y.)
O GUY olmak istiyorum
(G.U.Y.)
O GUY olmak istiyorum
(G.U.Y.)
Altındaki kız, GUY
O kelimeyi söyleyip seni sahipleneceğim
Benim G.I.R.L.***'im olacaksın
Seni tutmak için aşk ve romantizmimizi aldım
Biliyorum makyajımı güzel yapacaksın
Kravatı takıp senden ayrılmaya güç istiyorum
Bu aşkın tüm kontolünü hedefliyorum
(Bu aşkın)
Dokun bana, dokun bana,
Nazik olma
Sev beni, sev beni,
Lütfen, retweet yap
Seni ağlatan, altındaki kız olmama izin ver
O GUY olmak istiyorum
(G.U.Y.)
O GUY olmak istiyorum
(G.U.Y.)
O GUY olmak istiyorum
(G.U.Y.)
Altındaki kız, GUY
Üstte olmaya ihtiyacım yok
Ya da istendiğimi bilmeye, çünkü gerçeği bilmek için yeterince güçlüyüm
Onun sadece ateşli olmasını istiyorum
Çünkü ben aşık olduğumda kutsanmış oluyorum ve sana aşığım
Dokun bana, dokun bana,
(Tanrıça'nın üzerine çık)
Dokun bana, dokun bana,
(Yaz ayı tam aşamaya geliyor)
Üzerime çık
(Ve Mars'ın sıcak ruhu atmosfere giriyor)
Dokun bana, dokun bana,
Utangaç olma
G.U.Y. gibi şarjlıyım
Şimdi yüz üstü yatacağım
Altına, bir G.U.Y. gibi
O GUY olmak istiyorum
(G.U.Y.)
O GUY olmak istiyorum
(G.U.Y.)
O GUY olmak istiyorum
(G.U.Y.)
Altındaki kız, GUY
O GUY olmak istiyorum
(G.U.Y.)
Seni sıkıca saracağım, GUY
(G.U.Y.)
Yüz üstü yatacağım, GUY
(G.U.Y.)
Altındaki kız, GUY
On sekiz (18)
On altı (16)
On dört (14)
On dört (14)
Üç (3)
Bir (1)
Hayır, Zedd!
Hayır, Zedd!
Hayır, Zedd!
Hayır, Zedd!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazamıyorsanız bilgi aşağıda.

- Eğer google üyesi değilseniz.

Adı/Url seçeneğini seçiniz.
- Adı/Url seçeneğini girdikten sonra yorumunuzu yapabilirsiniz.