Ceza Sohbet



Sohbete Katılmak için Boşluğa nickinizi yazıp giriş yapınız

14 Haziran 2014 Cumartesi

Melankoli Duman 2014 Mp4 İndir

Melankoli Duman 2014

       Melankoli Duman 2014


Melankoli yaşayana anlamlı elbette. karşısındakine saçma gelir. paylaşmaya çalışırsın hislerini yoğun hüzün kokan o cümleleri duydukça karşındaki panikler. "ne oluyor? bir sorun mu var? ben bir yerde yanlış mı yaptım?" düşüncesi ile acımasızlaşır. anlamaya çalışmaz, dinlemeye yanaşmaz, üstüne üstlük size o anki duygu durumunuzun gereksizliği ve anlamsızlığı üzerine cümleler sarf etmeye başlar. oysa sen zaten o an o hüznü o çaresizliği yaşamak istersin, bile isteye yaşarsın. o akılcı yaklaşımlar çok anlamsızdır zira sen zaten bilirsin bunları. "bi bıraksanız da yaşasam, ya da sen sadece anlamaya çalış, ortak olmaya çalış hemen ben ne yaptım paniğini yaşama" diye bağırmak istersiniz







Melankoli Duman 2014 Mp4 Tıkla İndir




Melankoli Duman Şarkı Sözleri:

Özledim seni harbiden
Aklıma da düşüverir aniden
İçince açılınca

Bekledin sana gelmedim
Geceleri gönlümü eğledim
Uçunca uyuşunca

Söyledin seni duymadım
Leylaya mecnunu oynadım
Sevince sevilince

Anladım ki yanılmışım
Öylesine yılana sarılmışım
Sen ölünce gömülünce..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazamıyorsanız bilgi aşağıda.

- Eğer google üyesi değilseniz.

Adı/Url seçeneğini seçiniz.
- Adı/Url seçeneğini girdikten sonra yorumunuzu yapabilirsiniz.