Ceza Sohbet



Sohbete Katılmak için Boşluğa nickinizi yazıp giriş yapınız

28 Haziran 2014 Cumartesi

Sinan Akcıl Dinle - Sözleriyle

Sendeki cesaret bende olsa Korkmaz mısın aşk bir uçsa Ölmez misin kalp bir dursa Bilerek beni kaybettin Dönmüyorum sana her ne olsa Baştan sona her yarışta Bir galip olur bir de asla kazanamayan birileri Tabi tabi kim seviyor belli Sana akıl daha yeni mi geldi Sözlerine koyup attığın o taşlar Kafama değil bak nereme geldi Tabi tabi kim ölüyor belli Sana akıl daha yeni mi geldi Sözlerine koyup attığın o taşlar Yanıma değil başka yere geldi Sana diyorum ben he yo he yo Senin bu aşkın uzayıp gidiyor Ayrılırken lütfen sen de bir şey deme Kurtulmuş olalım böylelikle Sana yazıkta, bana değil mi? Kaçıp giden hiç geri gelir mi? Duydun işte sen her şeyi Kalbim sana atmıyor, suç benim mi? Tabi tabi kim seviyor belli Sana akıl daha yeni mi geldi Sözlerine koyup attığın o taşlar Kafama değil bak nereme geldi Tabi tabi kim ölüyor belli Sana akıl daha yeni mi geldi? Sözlerine koyup attığın o taşlar Yanıma değil başka yere geldi Yine mi çalıyor daha yeni kapadığım Senin giremediğin kapı dum dum Seni duydum, kesin oydun Telefonunu da açmıyorum zor durum Sana yazıkta, bana değil mi? Kaçıp giden hiç geri gelir mi? Duydun işte sen her şeyi Kalbim sana atmıyor, suç benim mi? Tabi tabi kim seviyor belli Sana akıl daha yeni mi geldi Sözlerine koyup attığın o taşlar Kafama değil bak nereme geldi Tabi tabi kim ölüyor belli Sana akıl daha yeni mi geldi Sözlerine koyup attığın o taşlar Yanıma değil başka yere geldi Tabi tabi kim seviyor belli Sana akıl daha yeni mi geldi Sözlerine koyup attığın o taşlar Kafama değil bak nereme geldi Tabi tabi kim ölüyor belli Sana akıl daha yeni mi geldi Sözlerine koyup attığın o taşlar Yanıma değil başka yere geldi Tabi tabi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazamıyorsanız bilgi aşağıda.

- Eğer google üyesi değilseniz.

Adı/Url seçeneğini seçiniz.
- Adı/Url seçeneğini girdikten sonra yorumunuzu yapabilirsiniz.